Thursday 19 November 2015

‘n Pers Onthou

Die laat lente staan vasgevang in pers op die pad tussen Bonnievale en Robertson in ‘n laan  van Jakarandas. Ek probeer die wonder van die ervaring vasvang met my kamera maar die magiese van die pers bo my en onder my voete ontwyk my lens. Die reuk van die jakaranda blomme kom lê soet en ligpers in my neus waar ek deur die laning stap en fotos neem.


Die jakarandas is maar net die begin van ‘n fees van visuele  plesier wat elke naweek die pad huis toe versier  deur die jaar. Die rye en rye rooi kannas is besig om die pad in Kersfees rooi en groen te tooi en sal teen Kersfees weer mure van rooi teen die groen wingerde en boorde staan.


Die pad huis toe is een van die mooistes en mens arriveer by die huis verkwik deur die skoonheid van die vallei. Waar die vallei ‘n mens dwing om die mooi te ervaar en gedwonge ‘n mens se gedagtes verander na die wonder en mooi van die natuur en lewe. Die kop skuif verander na ‘n hart skuif waneer ‘n mens deur Towerwater se hekke ry.

Skielik kom lê die plesier onder jou hart met die wete dat hierdie lappie vrede vir ‘n naweek net joune is.  Die jakaranda tapyt wapper kortstondig van die teer af op waneer die bakkie daaroor ry net om weer die pad sag en ligpers agter ons te laat.


Ek onthou as kind hoe versigtig ek altyd oor die jakaranda blomme op die gras geloop het by die munisipale swembad in Worcester. Ek is menigmaal deur ‘n by angel verras waneer ek op ‘n by getrap het wat na stuifmeel in een van die blomme op die grond gesoek het.

Die uitrek van die angel en die pynvolle hardloop na die veilige lafenis van die water was amper een beweging.


Met voetsole wat die sagte pers tapyt  van my jeug onthou stap ek deur die hek by Towerwater en die lekker van die tuiskoms kom   warm binne my.

1 comment:

  1. Alle dank aan die boerderye al langs die pad wat vir hierdie pragtige landskap kuns sorg. Mooi vasgevang Thys.

    ReplyDelete

Please remember to add your name or nickname to your comment.
Struggling to comment? Please let me know at thys.hattingh@gmail.com.